pjeoq a6essaw
Welcome, GuestToday's PostsSearchInterestsHelpRulesRegisterLog In
umop ap!sdn's site -> pjeoq a6essaw -> The Playground -> It's All Fun & Games
The person below me ...
Show most recent post first
90 pages: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 > >>
AuthorPost
Nope, I'm okay for shampoo.

TPBM is wearing shorts.



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #1561   Back to top
 
I don't have the legs for shorts.  Scared

TPBM  need to buy more coffee


With glamour girls/You'll never click/Bewhiskered like/a Bolshevik/ Burma-Shave
 #1562   Back to top
 
Actually I just stocked up on coffee.

TPBM needs to buy a birthday present for somebody.
 #1563   Back to top
 
Well, yeah, Dad's birthday is Friday.

TPBM was a boy or girl scout.



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #1564   Back to top
 
Neither one. I was a cub scout for almost six months but I got bored with it all.

TPBM needs to clean his or her bathroom.
 #1565   Back to top
 
Indeed, it's fuzzy.


TPBM has the A/C on today.


With glamour girls/You'll never click/Bewhiskered like/a Bolshevik/ Burma-Shave
 #1566   Back to top
 
Not yet. My goal is  no AC before Memorial Day weekend. We shall see...


TPBM is making dinner at home tonight.
 #1567   Back to top
 
I nuked some frozen burritos, is that "cooking?"

TPBM sleeps nekkid.


With glamour girls/You'll never click/Bewhiskered like/a Bolshevik/ Burma-Shave
 #1568   Back to top
 
Only when there's somebody to sleep nekkid with. Other than that I wear drawers.

TPBM has eaten a peanut butter sammich today.
 #1569   Back to top
 
Nope, I don't think peanut butter goes well with pumpernickel.

  Dubious

TPBM likes to fish.


With glamour girls/You'll never click/Bewhiskered like/a Bolshevik/ Burma-Shave
 #1570   Back to top
 
Sometimes I do. Ok, I like bein' on a boat drinkin' beer, but is that not what fishin' is an excuse to do? Laughing

TPBM needs to shave.
 #1571   Back to top
 
Nope.  Laughing

TPBM skipped breakfast this morning.


"You don't adopt a wheel just for fun." ~ dragoncat

I before E except after C, or your weird caffeinated neighbor Sheila will seize your protein for leisure.
 #1572   Back to top
 
I had some canteloupe and a peanut butter sammich.

TPBM is going out for dinner tonight.
 #1573   Back to top
 
does eating popcorn at the movie theater count?

TPBM is mad they're not working today.


Happiness is just one curly fry away.  I'm thinking Arby's™
 #1574   Back to top
 
Not especially.

TPBM is trying to make him/herself sleepy by playin' on the puter.
 #1575   Back to top
 
Nah, sleepy is easy.  Catching up a week's worth of posts on ::counts:: 5 or 6 boards is hard!

TPBM has a blog somewhere.



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #1576   Back to top
 
Does the MMP count?

TPBM is going to church tomorrow.


With glamour girls/You'll never click/Bewhiskered like/a Bolshevik/ Burma-Shave
 #1577   Back to top
 
Only if someone dies suddenly.

TPBM is fresh out of grandparents.



I heart Ducky.  I stalk Ducky.  His hair is quite fluffy, and he makes good cookies.
 #1578   Back to top
 
Practically.  My gran is technically still alive, but has Alzheimer's and doesn't know who I am.  And she's on a down-hill decline physically as well.  I miss her.

TPBM can sing well.



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #1579   Back to top
 
Well, nobody in church has ever turned around, hit me over the head with a hymnal and told me to shut up. Laughing

TPBM subscribes to at least one daily newspaper.
 #1580   Back to top
 
90 pages: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 > >>


Page generated in 2.0088 seconds using 13 queries.
All times are GMT. The time now is November 13, 2019 3:31 AM

Contact the administrator


Your usage of this board is subject to the board rules.

This message board is powered by RepleteBB v1.2 (C) 2006-2011 by Julie G.
The Hole in the Bottom of the Sea