pjeoq a6essaw
Welcome, GuestToday's PostsSearchInterestsHelpRulesRegisterLog In
umop ap!sdn's site -> pjeoq a6essaw -> The Playground -> It's All Fun & Games
Hangman
C'mon people get those post counts upShow most recent post first
68 pages: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 > >>
AuthorPost
Calling emergency response team - thread needs resuscitation!!!! Big grin

"Think what a better world it would be if we all, the whole world, had cookies and milk about three o'clock every afternoon and then lay down on our blankets for a nap."




"You don't adopt a wheel just for fun." ~ dragoncat

I before E except after C, or your weird caffeinated neighbor Sheila will seize your protein for leisure.
 #81   Back to top
 
That looks like a good sig line....



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #82   Back to top
 
Your Borg sig is good too. Thumbs up
 #83   Back to top
 
Thanks!  I thought it up all on my own, which should frighten you all for your safety and my mental state.  Big grin



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #84   Back to top
 
so, umop, you gonna start another quote? I promise to do better about visiting.
 #85   Back to top
 
I'm waiting to verify the last one.

Meh, if I don't hear back by tomorrow afternoon I'll just go ahead and start a new one. Big grin
 #86   Back to top
 
Ok, I'll check back. I promise. Tapping foot
 #87   Back to top
 
OK here's the new puzzle. Smile

"---- --- --, ----- -----. --'- ------ ----------- --------. ---." ~ ------- ----- --------, -- --- ------- -- ---- --------- ----- ------.

 #88   Back to top
 
R, please



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #89   Back to top
 
Quite a few of them. Thumbs up

"---- --- --, ---r- -----. --'- ------ -r--------- ----r---. ---." ~ -r----- ----- --------, -- --- ------- -- ---- -------r- ----- -r----.

R
 #90   Back to top
 

Quote: umop wrote at 10:39 PM on February 5, 2006:
I'm waiting to verify the last one.

Meh, if I don't hear back by tomorrow afternoon I'll just go ahead and start a new one. Big grin


Sorry, I've been offline for a couple days.  Yes, that was the answer. 


Is there an 'S'?
 #91   Back to top
 
Is there an E?  Cool 


An idea is not responsible for the people who believe in it. -- Don Marquis
 #92   Back to top
 
Gimme an X!  Oh, wait, that's just to spell sex.

I'd like a T, please.



Resistance ain't no good. Y'all's gonna be assimilated.--The Good Ol' Borg


-------------------
I'm never so happy as when I'm covered in bird poop, cat hair, dog slobber and garden dirt.
 #93   Back to top
 

Quote: wintermute wrote at 3:29 PM on February 8, 2006:
Yes, that was the answer.


Yay! Good quote too. Thumbs up


Quote: troubleagain wrote at 4:54 PM on February 8, 2006:
Gimme an X!  Oh, wait, that's just to spell sex.


Laughing

Here's SET:

"T•e• ••• ••, e•er• •••t•. •t's ••••e• •re-••••••• S•••r••e. ••S." ~ •r••••• Et•e• •••••••s, •• t•e s•••e•t •• •••e ••••s••rs •e••• •r••••.

ERST


(Had to change the fill character because there's a hyphen in the puzzle.)
 #94   Back to top
 
Gimme an "I"!
 #95   Back to top
 
"T•e• ••• ••, e•er• •••t•. It's ••••e• •re-••••i•• S•••r••e. ••S." ~ •r••••• Et•e• ••i••i•s, •• t•e s•••e•t •• •••e •i••s••rs •ei•• •r••••.

EIRST
 #96   Back to top
 
H!
 #97   Back to top
 
"The• ••• ••, e•er• •••th. It's ••••e• •re-H•••i•• S•••r••e. •HS." ~ •r••••• Ethe• •hi••i•s, •• the s•••e•t •• •••e •i••s••rs •ei•• •r••••.

EHIRST
 #98   Back to top
 
V!
 #99   Back to top
 
I'll be darn - there  is a V. I think it's just the one though.

"The• ••• ••, ever• •••th. It's ••••e• •re-H•••i•• S•••r••e. •HS." ~ •r••••• Ethe• •hi••i•s, •• the s•••e•t •• •••e •i••s••rs •ei•• •r••••.

EHIRSTV


(And I'm using the Hangman utility app linked from my smiley site, so there shouldn't be any missing letters. Smile)
 #100   Back to top
 
68 pages: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 > >>


Page generated in 1.5487 seconds using 13 queries.
All times are GMT. The time now is November 15, 2019 4:41 PM

Contact the administrator


Your usage of this board is subject to the board rules.

This message board is powered by RepleteBB v1.2 (C) 2006-2011 by Julie G.
The Hole in the Bottom of the Sea